nedeľa 12. augusta 2012

Čo sa deje s Anetou a s Aneta Goes Yummi

To, že mi stále od vás chodia milé komentáre a e-maily plné pozitívnych ohlasov a chvál, je super. Zároveň ma to ale aj zaväzuje, aby som stále svoj blog držala na žive a aktualizovala. Posledné mesiace to však trošku viazne. Verím však, že v priebehu jesene sa dostanem do pôvodnej formy a zas tu budete pravidelne nachádzať niečo zaujímavé.

To, že môj blog v poslednej dobe tak stagnoval, ma veľmi mrzí. Slušnosť mi káže aspoň stručne vám vysvetliť, že čo sa deje:
1. Aneta je najšťastnejší človek na zemi, je už 3 mesiace po uši zamilovaná, vznáša sa pol metra nad zemou, žije len zo vzduchu a lásky a nemá čas ani náladu na také obyčajné pozemské činnosti ako varenie. Našla si takého parádneho frajera, ktorý okrem milióna iných super vecí vie robiť  aj steaky a taktiež vie, že dobrú taliansku reštauráciu spoznáte podľa toho, aké robia spaghetti carbonara a v chladničke má veľkú fľašu ozajstného dulce de leche. No nežerte ho (to dulce de leche a aj toho frajera).

2. Aneta sa opäť a stále učí na štátnice, lebo je trdlo. Snáď do konca roka už zo mňa bude tá magistra. Snáď :-D

Takže tak.
Žiadny dovolenkový post o miestnych špecialitách tento rok nečakajte. Bola som len v Berlíne a žiadne prínosné fotky pre vás nemám. Tento rok sa tam však ešte minimálne dva krát vrátim a pokúsim sa priniesť vám niečo zaujímavé. Minimálne vám odfotím currywurst :-DDD

A s tým nevarením to zas až tak nie je úplne pravda. Minulý víkend sme spoločne s Barborkou oslavovali naše narodeniny, usporiadali sme párty pre 9 ľudí a piekla som nám tortu. Napokon chutila fajn, ale tie štrapácie a prúsery, čo sa mi stali počas pečenia, mi ju tak nadobro sprotivili, že vám sem recept nakoniec ani nezavesím. Keď niečo nie je na 100%, nezverejňujem to na blogu. Logické, no nie? No áno.
Jeden dobrý tip: ak chcete trošku vyštafírovať váš trávnik pred začiatkom párty, pomocou šablóny a múky naň môžete takto "nakresliť" hviezdy alebo srdiečka. Vyzerá to parádne! Thanks, Pinterest, we love you.
Takže tak. To len aby ste vedeli, že som neodišla do budhistického kláštora a ani som neodišla pracovať na ropnú plošinu. Žijem a mám sa dobre.

Želám krásny zvyšok leta a majte so mnou trpezlivosť.
Anetka

23 komentárov:

  1. Láska je krásná věc a státnice taktéž. Ať se vše vydaří tak, jak má.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj baculka si moze najst paradneho frajera... Hmmm, hmmm :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Se nedivím, že se neumíte ani podepsat. Já bych se pod takový nesmysl taky nepodepsala.

      Odstrániť
    2. SUHLASIM s Petou !!! toto ma riadne napalilo...
      Denisa

      Odstrániť
    3. Je mi trapne aj za Teba.

      Liliana

      Odstrániť
    4. pokoj dievčatá, ja som vyznávačkou (vopred sa ospravedlňujem za hulvátske slovo) mamvpičizmu, mojou rovnováhou to neotriaslo.

      take it easy ;-)

      Odstrániť
  3. hahaha Anetka, zasa som sa raz u teba dobre pobavila :) prajem ti, aby sa sa takto nadnasala od lasky dlho dlho navzdy. PS-paci sa mi ta uplne prva fotka!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Anetka, "gratulujem" k novej láske, teším sa s Tebou a nech aj štátnice zvládneš, držím palce :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Anetka, ty to das! :) A my sa budeme tesit z este lepsich dobrot na blogu :) (ak sa to vobec da, byt lepsi) :).

    OdpovedaťOdstrániť
  6. hehe:) tak tymto uzasne pozitivnym prispevkom si nam vsetko vynahradila :)) na fotkach tak ziaris,ze ludia okolu su len take bezduche tiene :)♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak hodně štěstí s "frajerom" i u státnic :) Jsou mnohem důležitější věci než vaření... Ale na další příspěvky se těším, ne že ne ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. je krasne byt mlady a zamilovany... Anetka uzivaj a uzivaj a uzivaj, ved ten zivot je taky kratky.... Vsetko dobre zelam a tesim sa s tebou..:))))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Anetka uuuuuzasny prispevok, az mam z neho dobru naladu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. našlo si Ťa šťastie Anetka a my, Tvoji nadšenci sa z toho veľmi tešíme a silno držíme palce aby si zmagistrovala...
    z varenia a pečenia máš titul už dávno :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ha. Já kdybych si našla frajera co má v ledničce dulce de leche tak z něj mám hned frajera co už v lednici nemá nic. Nicméně jakožto vdaná žena už nejsem tak nebezpečná:-D
    A neboj se, milá budoucí magistro, to dáš:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. my sme zostali verní a tešíme sa na ďalšie príspevky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Anetka slniečko, krásne žiariš, nech ty to vydrží!!! Teším sa, že sa máš dobre, užívaj leto aj frajera naplno! Krásne fotečky, ten nápad na trávniku je coool ;) Držím palce aj pri jesenných štátniciach a samozrejme sa teším na všetky nové príspevky. Papa

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Takový "nevařící" příspěvek je daleko lepší! :-) Každá chvíle v životě se určuje svoje pořadí a místo. Všechno Ti ze srdce přeji a měj se mooooc krásně! Na vaření je vždy času dost, každoročně se sezóna rajčat, rybízu i dýní opakuje, ale zážitky s milovanou osobou jsou neopakovatelné! :-)
    P.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pavlinka,nadherne a pravdivo napisane !!!! ♥

      Odstrániť
    2. napisala si to krasne, dakujem :-) tvoj komentar, Papaja, je jeden z najkrajsich, ake som kedy dostala!

      Odstrániť
  15. wooow no tvůj blog je naprosto úžasný, tolik krásného jídla, skvělá inspirace!!!:o)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Dobre jedlo a humor su ta najlepsia kombinacia. Drzim palce a tesim sa na dalsie receptiky :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za váš milý komentár!